بازاریابی اینترنتی ایمیل چیست؟ چگونه از آن در کسب و کار خود استفاده کنیم؟

در اینجا یک مثال ساده است: اگر شما تا به حال برای یک خبرنامه ثبت نام کرده اید یا مشترک یک سری از ایمیل هستید شما بخشی از بازاریابی ایمیل هستید.



روش های ( بازاریابی ایمیل ) ایمیل مارکتینگ خیلی زیاد است انواع وسیعی از بازاریابی اینترنتی ایمیل عبارتند از:
خبرنامه
ایمیل خوش آمد گویی
وضعیت سفارش
تعامل مجدد ایمیل
تولد و یا سالگرد ایمیل
به روز رسانی فروش
بزرگ کردن سرفصل
ایمیل شروع
این مقاله به بررسی جزئیات در بازاریابی ایمیل و به طور خاص، خبرنامه بازاریابی انترنتی ایمیل می پردازد است.
بازاریابی پست الکترونیک یکی از مقرون به صرفه ترین راه برای شرکت ها برای در تماس ماندن با مشتریان موجود و جذب امکانات جدید است تحقیقات نشان می دهد که خرده فروشان، برای مثال، دیده اند، یک بازگشت44 $  برای هر دلار صرف شده در بازاریابی پست الکترونیک داشته اند یک کمپین ایمیل می تواند بخشی از یک استراتژی قیف فروش برای ایجاد اعتماد و وفاداری باشد.
خوب، حقایق به اندازه کافی سرگرم کننده است که بیش از موضوعات مطرح شده در این مقاله است
بازاریابی ایمیل چیست؟
شرکت بازاریابی پست الکترونیک برتر کدام هستند؟
مزایای استفاده از بازاریابی ایمیل چیست؟
چگونه می توانید ایمیل بازاریابی را به نفع کسب و کار خود برسانید ؟
چه محتوایی شما باید در ایمیل خود داشته باشید؟
چرا از یک ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیل استفاده می کنید؟
چگونه کمپین بازاریابی ایمیل خود را سفارشی کنید؟
پیدا و اضافه کردن مشترکین

بازاریابی ایمیل (ایمیل مارکتینگ) چیست؟

بازاریابی ایمیل (ایمیل مارکتینگ) که به سادگی روند استفاده از ایمیل برای ارسال اطلاعات به مشتریان و یا مشتریان بالقوه است معمولاً این است که در یک برنامه منظم فرستاده می شود اما می توان به دلخواه برای اخبار، فروش و یا به روز رسانی استفاده کرد.
بازاریابی ایمیل در حدود سال 1978، زمانی که گری Thuerk، مدیر بازاریابی در شرکت تجهیزات دیجیتال، به شکل یک راه موثر برای برقراری ارتباط با 400 مشتری خود که در سراسر کشور پراکنده بودند استفاده کرد.
راه حل او ثابت کرد که موثر است و از آن زمان، استفاده از ایمیل رشد کرده است با توجه به مطالعه توسط شرکت گروه رادی کتی، تعدادی از کاربران ایمیل در سراسر دنیا پیش بینی شده است به بیش از 2.9 میلیارد تا پایان 2019 برسد در آن زمان، بیش از یک سوم از جمعیت در سراسر جهان از ایمیل استفاده خواهند کرد.
ایمیل یک راه خوب برای ارتباط با مشتریان و حفظ آنها بود و امروز هنوز هم یکی از موثرترین راه ها است.

شرکت بازاریابی پست الکترونیک برتر کدام هستند؟

شرکت های ارسال ایمیل تاپ
BigEngage.com - برای استفاده آسان و برای راه اندازی رایگان این یک انتخاب خوب است آنها در سال 2016 شروع کردند و تکنولوژی آن ها بهتر از برخی قدیمی ترها است آنها دائماً قابلیت های جدید با اضافه می کنند قیمت به طور قابل توجهی در مقایسه با لیست زیر پایین تر است شروع نیز رایگان است.
Marketo - قدیمی ترین در فضا است عمدتاً توسط شرکت های بزرگ که به سیستم تیم حد وسط، ردیابی چند کاناله، فروش ابزار و غیره نیاز دارند استفاده می شود  قیمت از 500 دلار شروع می شود.
MailChimp - شناخته شده است. عمدتا توسط کسب و کارهای کوچک استفاده می شود وابستگی به لیست را به مقیاس سخت می سازد قیمت پایین و مانند BigEngage هستند.
Infusionsoft - برای مشتریان بزرگتر ساخته شده است توابع مشابه بهMarketo  را دارد
emailmarketingpanel.ir - توصیه می شود برای رشد کسب و کار خود از پلت فرم ایمیل مارکتینگ بانواز استفاده کنید زیرا ارزان، دسترسی آسان و دارای تیم پشتیبانی قوی می باشد.

مزایای استفاده از بازاریابی ایمیل چیست؟

رسانه های اجتماعی محبوب هستند اما مزیت بازاریابی ایمیل بیش از بازاریابی رسانه های اجتماعی است شما مدیریت پیام و ارسال آن به مخاطبان خود به طور مستقیم دارید تخمین زده شده با توجه به الگوریتم یا زمان بندی تنها بخشی از رسانه های اجتماعی برای پیروان خود ارسال می شوند.
هنگام استفاده از بازاریابی ایمیل برای ارسال خبرنامه، شما مردمی که در حال حاضر علاقه به محصول و یا خدمات نشان دادهاند و توافق کرده اند که شما به انها ارسال ایمیل داشته باشید هدف قرار می دهید و این افراد با احتمال خیلی بیشتر کمپین ایمیل شما را باز می کنند
هنگامی شما از یک ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیل استفاده می کنیدشما همچنین توانایی دارید که ببینید چه کسی ایمیل خود را باز می کند و بر روی لینک کلیک می نماید.

چگونه می توانید بازاریابی ایمیل را به نفع کسب و کار کنید؟

لیست ایمیل قوی دارایی هر شرکت است شما باید یک لیست از افرادی که در حال حاضر علاقه به کسب و کار شما نشان داده اند و آنها بیشتر پذیرای مکاتبات شما هستند تهیه نمایید.
اگر آنها خدمات و یا محصولات شما را دوست داشته باشند آنها منتظر شنیدن از شما هستند و ممکن است ایمیل های شما را با دوستان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند کمپین های ایمیل قطره ای، و یا ب پیگیری رنامه ریزی می تواند شما را در ارتباط با مشترکین نگه دارد و حتی آنها را به حرکت در امتداد قیف فروش شما راهنمایی کند.

چه محتوایی شما باید در ایمیل خود داشته باشید؟

در مورد خبرنامه ها و به روز رسانی ایمیل های خود فکر کنید و در نظر بگیرید که آنهایی که شما مشتاقانه منتظر دریافت از شما هستند ارائه اطلاعات مفید، رویدادها و یا خرید و فروش، و یا اخبار مربوط به شما مهم است.
برنامه ریزی محتوای ایمیل برای ارائه سطح بالایی از ارزش را برای گیرندگان خود در نظر بگیرید.

چرا از یک ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیل استفاده می کنید؟

برای ارسال ایمیل های خود می توانید از یک ارائه دهنده سرویس ایمیل استفاده کنید
به همین دلیل استفاده از یک ارائه دهنده سرویس ایمیل بسیار مهم است این شرکت باید با تجربه و آگاه در مورد مقررات مربوط به بازاریابی ایمیل باشد و آنها با شما در انطباق با قانون CAN-SPAM باشند.
علاوه بر دور نگه داشتن شما از دردسر، بسیاری از ویژگی هایی وجود دارد که ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیل می تواند ارائه دهد.
گزینه های طراحی. شما می خواهید یک برنامه طراحی کشیدن و رها کردن ساده و آسان برای استفاده قالب داشته باشید.
همانطور که لیست شما رشد می کند چه خواهد شد شما می توانید اطلاعات تماس را مدیریت و در حال حاضر با نیازهای خود با استفاده از یک مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) باقی بمانید و توسط ارائه دهنده سرویس بازاریابی ایمیل می توانید تلاش های بازاریابی خود را بالا ببرد.
اگر شما یک گزینه خوب را انتخاب کنید هنگام مبارزات انتخاباتی خود شما می توانید مطمئن شوید که آن را در بهترین زمان به مشترکان شما می رسد.
دانش قدرت است. و شما می خواهید قادر به پیگیری بازشدن ایمیل های خود، تعداد کلیک، تعداد لغو عضویت باشید با این اطلاعات، شما می توانید به بهبود مبارزات خود ادامه دهید.
شما نمی خواهید ایمیل هایتان مسدود شود و یک ابزار جستجوگر اسپم می تواند به شما در یک ایمیل کمک کند.
ارائه یک فرآیند لغو اشتراک آسان الهام بخش اعتماد به نفس و گزارش هرزنامه را حفظ خواهد کرد.
شما می خواهید قادر به تماس با ان شرکت برای پاسخ و پشتیبانی باشید که این مهم است اگر از شرکت های خارجی استفاده کنید این پشتیبانی کاهش می یابد زیرا دسترسی به آنها اسان نیست این شرکت ها برای کشور خودشان مهم هستند پس ما بازاریابی ایمیل شرکت بانواز را به شما پیشنهاد می کنیم.
اگر شما از پیش  امتحان نکرده باشید چگونه می دانید آن برای شما مناسب است؟ در شرکت ایمیل مارکتینگ بانواز شما قبل از خرید می توانید تعدادی ایمیل به رایگان ارسال نمایید و اگر برای هدف شما مناسب است خرید خود را انجام دهید.
یک شرکت معتبر می تواند تمام این موارد را ارائه دهد و برای شما یک کمپین بازاریابی قدرتمند ایمیل برای ایجاد کسب و کار شما شود.

چگونه کمپین بازاریابی ایمیل خود را سفارشی کنید؟

یک شرکت باید قادر باشد ایمیل سفارشی با آرم ، شعار، رنگ و منعکس کننده شرکت شما باشد اگر ایمیل استاندارد باشد باید ایمیل خوش آمدید و یا ایمیل لغو اشتراک داشته باشد در بسیاری از موارد شما می توانید متن را با کلمات خود جایگزین کنید هر کدام از این فرصت ها برای تقویت نام تجاری کسب و کار، نگرش و تخصص شما است.

پیدا و اضافه کردن مشترکین

راه اصلی برای ثبت نام مردم در خبرنامه ها و جمع آوری ایمیل در وب سایت شما است، بنابراین شما یک فرم ثبت نام جذاب می خواهید بنابراین شما می توانید آن را آسان تهیه و دعوت به ثبت نام نمایید
ارائه یک انگیزه یا پاداش به آنها برای تشویق و به اشتراک گذاشتن آدرس ایمیل خود به خوبی موثر است و در عین حال یکی دیگر از فرصت ها برای نشان دادن دانش و تخصص شما است.
نتیجه
بازاریابی اینترنتی ایمیل یک ابزار ضروری برای کسب و کار است و هر کسب و کار می تواند از داشتن یک برنامه بازاریابی ایمیل جامد بهره مند شود.