یک راه ساده برای نجات استراتژی بازاریابی ایمیل شما

ما در مقالات قبلی ساخت پایگاه داده را خیلی مهم دانستیم اما آیا می دانستید که به روز نگه آنها نیز بسیار مهم است؟

اگر لیست ایمیل شما به روز نیست سپس شما قطعاً مسائل شکست در ارسال ایمیل را خواهید دید و شما در معرض خطر علامتگذاری ایمیل هرزنامه قرار خواهید گرفت بخوانید و پیدا کنید که چگونه می توانید نتایج بهتری از کمپین های ایمیل مارکتینگ دریافت کنید.

مدیریت لیست ایمیل برای بهینه سازی توانایی ارائه ایمیل

شما باید مطمئن شوید پایگاه داده را خودتان بسازید خرید لیست هزار نفر از مشترکین را فراموش کنید این خیلی بهتر است که با که با هیچ ایمیل شروع کنید و مردم را تشویق به ثبت نام ذره ذره از اینترنت در لیست خود کنید .ارسال 100 ایمیل به مردمی که شما آدرس ایمیل خود را به طور داوطلبانه داده اند بسیار موثرتر از ارسال 1000 ایمیل که هرگز از شما چیزی از قبل نشنیده اند.
برای ایجاد یک لیست، نیاز است تا به مردم به اندازه کافی علاقه مند برای دادن آدرس ایمیل خود پیام بدهید برای این کار، شما نیاز به یک استراتژی برای هر یک از کانال های مختلف برای دریافت ایمیل دارید در اینجا برخی از ایده هایی که 100٪ عملی و موثر هستند عبارتند از:
وب سایت: نه تنها شما نیاز به یک فرم ثبت نام دارید بلکه فرم تماس خود را باید قابل مشاهده و آسان برای پیدا کردن باشد. شما همچنین باید همه کسانی که با شما از طریق فرم تماس تماس داشته اند و آنها به دریافت اطلاعات آینده از شما امید بسته اند را به روز رسانی کنید.
وبلاگ: این احتمال وجود دارد که وب سایت شما دارای یک لینک به وبلاگ خود باشد اگر چنین است مطمئن شوید که از طریق ظاهر شدن یک پنجره آدرس ایمیل را زمانی که خوانندگان شما مراجعه کنند درخواست کنید شما می توانید آنها را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با ارزش خود دچار وسوسه کنید در عوض، آنها در داخل اطلاعات خود یک پیشنهاد ویژه، گزارش و غیره دریافت خواهند کرد.
ایجاد یک گروه در ابزار و برگزاری برنامه های چهره به چهره با مردم که منافع مشترکی با شما دارند.
دوره های آنلاین که در آن همه شرکت کنندگان باید با آدرس ایمیل خود برای حضور ثبت نام کند سازماندهی کنید
در انتهای صفحات، ارائه کتاب های الکترونیکی، راهنما، چک لیست و یا هر محتوای دیگر با ارزش را که می تواند یک آدرس ایمیل دریافت کنید ارائه دهید.
آموزش و ترفند ها در رسانه های اجتماعی.
کارت های کسب و کار خود را برای تبادل با تماس های جدید در کسب و کار، نمایشگاه ها، رویدادها و جلسات شبکه ارائه دهید
هنگامی که شما دارای مشترکینی هستید آن بسیار مهم است که شما با آنها در ارتباط باشید تا آنها ایمیل های خود را باز و با کلیک کردن بر روی لینک های شما به وب سایت شما رفته و ارتباط برقرار کنند.
نرم افزار اتوماسیون باعث می شود انجام این کار واقعاً آسان شود.
هر بار که شما یک کمپین ارسال می کنید شما نیاز دارید که به ارسال ها نگاه کنید و دریابید که چه کسی پیام های شما را باز نمی کند اگر شما یک گروه از مردم را پیدا کردید که هیچیک از پیام های شما را در همه زمانها باز نمی کند آنها ممکن است به محصول شما علاقه مند نیستند یا از آدرس ایمیل دیگری در حال استفاده هستند در این قبیل موارد، خطر علامتگذاری به عنوان هرزنامه ( اسپم) افزایش یافته است.

در اینجا چند راهنمایی های عملی برای تهیه یک فهرست ایمیل پاک را دنبال کنید:

شما باید یک "فهرست پاک" تهیه کنید اگر شما یک درصد بالایی از افرادی دارید که ایمیل های خود را در چندین کمپین شما باز نکرده اند آنها را از لیست حذف کنید آنها علاقه مند به آنچه شما ارائه می دهید نیستند و حذف آنها به این معناست که شما می توانید بر روی یک طرح کوچکتر حرکت کنید نه تنها شما در پول خود صرفه جویی می کنید بلکه شما در حال افزایش نرخ باز کردن ایمیل خود هستید و تنها بر مشترک هسته خود تمرکز می کنید.
کسانی که ایمیل خود را باز می کنند از کسانی که نمی کنند جدا کنید با این راهبرد برای گروهی که ایمیل خود را باز نمی کنند یک کمپین مجدد ارسال کنید و کسانیکه ایمیل خود را باز کردند به حساب اصلی منتقل کنید.
به یاد داشته باشید که با ارسال ایمیل از شرکت بانواز شما در حساب کاربری به یک ابزار ایمیل هدف دسترسی دارید. استفاده از این ابزار امکان تهیه یک لیست از کسانی که ایمیل خود را باز نمی کنند کسانی ایمیل خود را باز کرده اند در دسترس است. که شما می توانید در ارسال های بعدی از آنها استفاده نمایید.