اصول بازاریابی ایمیل با CRM کسب و کار کوچک

اغلب تصور می کردند که ایمیل مارکتینگ مرده است این درست نیست در واقع، گزارش اخیر نشان داد که بیش از 50 درصد از پاسخ دهندگان ایمیل خود را باز می کنند

مشکل این است که کسب و کارهای کوچک نمی دانند که چگونه آنچه با کمپین های ایمیل کار می کند. بسیاری از کسب و کار کوچک نیاز به یک سیستم CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) برای پیگیری مشتری و داده های مورد انتظار است یک CRM در کسب و کار کوچک اجازه می دهد تا صاحب کسب و کار به مدیریت هر جنبه از شرکت، از جمله بازاریابی ایمیل بپردازد. در اینجا برخی از اصول اولیه در مورد بازاریابی ایمیل با یک  CRM کسب و کار کوچگ بیان می شود.
پیام
اولین چیزی که شما می خواهید انجام دهید این است که یک پیام روشن و مختصر در تمام ارتباطات با مشتریان چه که از طریق یک ایمیل مشتری )مانند تماس ثابت(  و یا به طور مستقیم از CRM کسب و کار کوچک فرستاده شود یکی از بزرگترین اشتباهات شرکت ها این است که آنها برای برقراری ارتباط بیش از حد اطلاعات تلاش می کنند بسیاری از مردم احساس می کنند که آنها باید همه چیز را در یک بار موضوع بازاریابی بدانند شما می خواهید به آنها به اندازه کافی اطلاعات بیشتری بدهید.
خطوط موضوع قانع کننده داشته باشید
برای اینکه گیرنده ایمیل خود را باز کند شما نیاز به یک خط موضوع قانع کننده دارید موضوع اولین چیزی است که مردم زمانی که پیام شما را می ببینند در ذهنشان در نظر می گیرند و به عنوان مثال CRM کسب و کار نکته اصلی است که باز کننده ایمیل را جذب به خواندن کند اگر شما یک ایمیل مبتنی بر متن از طریق CRM کسب و کار کوچک ارسال کنید خط موضوع قانع کننده داشته باشد اگر شما یک ایمیل بصری، ترجیحا HTML ارسال می کنند از طریق یک ایمیل مشتری موضوعی را در ایمیل برجسته نمایید.
از تصویر به نسبت متن استفاده کنید
در این دوران از فن آوری، در همه اطلاعات به باد انتقاد گرفته می شود هضم تمام داده در آینده برای چشم سخت است از یک تصویر کانونی برای تنظیم متن استفاده کنید این امر به ویژه در پیام های ایمیل ارسال شده از طریق یک ایمیل  مشتری با استفاده از یک تصویر خوب نسبت متن مهم است برای ایمیل های مبتنی بر متن ارسال شده از CRM کسب و کار کوچک معمولاً برای یک حراجی استفاده می شود.
پیام را برای موبایل بهینه کنید
بیش از 80٪ از تمام ایمیل ها در دستگاه های تلفن همراه خوانده می شود این بدان معناست که پیام شما نه تنها باید تلفن همراه پسند باشد بلکه آن باید بر روی چندین دستگاه مختلف تلفن همراه برای اطمینان از سهولت خواندن آزمایش  شود.
یک پراچگی
از یک سیستم CRM کسب و کار کوچک استفاده کنید و با نرم افزار ایمیل خود ادغام ان ضروری است به طوری که شما ورود به کتابچه راهنمای کاربر را کاهش می دهید.
و در نهایت، اتلاف وقت خود را نیز کاهش می دهید تست A / B را انجام تا ببینید که چگونه پیام های مختلف در میان گروه های مختلف کار می کنند پیام خود را چندین بار برای اطمینان از حداکثر قرار گرفتن در معرض ارسال کنید این فرصت های متعددی را برای تنظیم دقیق پیام ها و پس از آن ایجاد قالب در CRM کسب و کار شما کوچک فراهم می کند.
از نتایج نرم افزار، ما درک می کنیم بازاریابی ایمیل چقدر مهم است.