6 راه مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک با برنامه APP تلفن همراه

نرم افزارهای تلفن همراه برای تحقیقات شما موثر هستند این حقیقت سرد مارکتینگ بدون توجه به کیفیت موضوع کمپین، مانعی برای مارکتینگ موفق است

برای اطمینان از نرم افزار تلفن همراه پتانسیل بازدهی سرمایه خود را در نظر داشته باشید این سرمایه گذاری یک استراتژی مهم بازاریابی تلفن همراه است که هنگامی که به درستی و قوی طراحی شود. صدها و یا حتی هزاران نفر می توانند دریافت کنند
در اینجا یک راهنمای جامع در ساخت علائم اولیه در طرح بازاریابی تلفن همراه شما آورده می شود.

1. مخاطبان خود را بشناسید

اگر شما مخاطبان اصلی خود را شناسایی نکرده اید شما هرگز به هدف فروش خود نمی رسید نخست برنامه ایکه شما باید برای طراحی تهیه کنید کشف نمایید.
 در اینجا برخی از عوامل را در نظر دارند
میانگین سنی
منافع
تکنولوژی ساوینس
صنعت

2. از کلمات کلیدی چشم پوشی نکنید

زمانی که شما در حال راه اندازی برنامهAPP  فروشگاهی هستید فاکتورهای بزرگ را در نظر داشته باشید حداقل 63 ٪  از کاربران iOS  برای برنامه های ارگانیک جستجو می کنند و  83٪ از تمام سیستم عامل iOS برنامه های " نرم افزار زامبی"  را جستجو می کنند که اساساً برای یک جستجوی برنامه آلی فروشگاهی نامرئی هستند این آمار اهمیت تحقیق در کلمه کلیدی و بهینه سازی را نشان می دهد برای جذب و ترافیک آلی در سایت و برنامه های خود به روز ماندن بررسی روند صنعت و استراتژی مهم بهینه سازی app فروشگاهی لازم است.

3. یک حضور آنلاین بسازید

یک برنامه حضور آنلاین در وب سایت خود داشته باشید و آن را با کانال های ایمیل مارکتینگ دیگر خود ترکیب کنید در اینجا چند ایده مفصل تر برای در نظر گرفتن بیان می شود.
صفحه فرود: یک صفحه از انتهای صفحه اول وب سایت خود را به برنامه تلفن همراه خود اختصاص دهید که شامل لینک های دانلود و یا کدهای QR قابل اسکن که بازدید کنندگان را مستقیماً به App فروشگاه هدایت نماید روی منافع آن به کاربر، مانند هزینه صرفه جویی و اطلاعات محصول خود تاکید کنید علاوه بر ویژگی های سادگی فهرست، تصاویر و فیلم های تبلیغی، نقاط فروش بزرگ هستند.
مقالات وبلاگ: منجر به راه اندازی، به روز رسانی به طور منظم در وبلاگ شرکت شما است پس از راه اندازی، برای به اشتراک گذاشتن آخرین به روز رسانی ها و بینش های کاربران در تصرف توجه مشتریان جدید باشید.
آگهی ها: طراحی بنر وب سایت قابل کلیک که اطلاعات ضروری را انتقال دهد و با لینک به محتوای عملی وارد شود مانند لینک دانلود و یا یک پست وبلاگ انتشار برنامه.
ایمیل: یک نرم افزار ایمیل برای به روز رسانی منظم اضافه کنید شما می توانید آن را در صفحه اول سایت خود قرار دهید و به کمپین مارکتینگ ایمیل خود انتقال دهید.

4. برنامه خود را راه اندازی کنید

راه اندازی مناسب برنامه می تواند یک طوفان از دانلود به ارمغان بیاورد برنامه روزانه خود را روی تقویم قرار دهید و تبلیغات "راه اندازی نرم افزار رسمی" خود را به مشتریان شروع کنید ایجاد وزوز در رسانه های اجتماعی اطراف خود، وعده پیشنهادات منحصر به فرد گسترده ای داشته باشید هنگامی که روز راه اندازی می رسد معاملات خاص را به کاربران برای اولین بار برای دانلود پیشنهاد دهید.

5. صدای مشتریان خود را بشنوید

در مراحل اول برنامه خود را انتشار دهید و سپس از نزدیک به بازخورد مشتری گوش دهید برای کمک به این موضوع یک فرم پاسخ در برنامه در سایت خود داشته باشید و به شکایت رایج توجه کنید این کانال های ارتباطی را در بلند مدت باز نگه دارید بنابراین شما می توانید رتبه بندی برنامه خود را اصلاح و بهبود دهید و در نهایت به خدمت بهتر به کاربران خود ادامه دهید.

6. فیلم در نظر بگیرید

فیلم ها یک راه عالی برای نشان دادن قابلیت برنامه شما می باشند آنها از کلمات و تصاویر استفاده و یک نگاه اجمالی واقعی برای تجربه کاربران می باشند یک ویدیو تبلیغاتی کوتاه ایجاد نمایید اما از تولید با کیفیت پایین با تمام هزینه ها اجتناب کنید.