10 راهنمایی برای بهبود برنامه بازاریابی ایمیل شما

چگونه شما برنامه بازاریابی ایمیل ( ایمیل مارکتینگ ) خود را به خوبی اداره می کنید؟ قابلیت های آن را با استفاده از این 10 نکته بهبود دهید و برای گرفتن اطلاعات کیفی به دقت کارکرد همه چیز را ارزیابی کنید.

 

1. استراتژی

بحث در مورد استراتژی فعلی بازاریابی ایمیل مشتری و همچنین اهداف کمی و کیفی برای برنامه است. برخی از مشتریان یک استراتژی رسمی ندارند. با این حال، هنگامی که شما شروع به صحبت کردن با آنها می کنید شما ممکن است متوجه شوید که آنها همه چیز استاندارد را باور دارند و به آنها عمل می کنند زمانی که با هم گره خورده است از یک فرم ورک برای برنامه استفاده کنید. این برای تصرف مشتری مهم است حتی اگر آن یک استراتژی رسمی نباشد.

2. سیاست و حقوق

شما می خواهید از هر سیاست داخلی مربوط به ایمیل آگاه باشید. اغلب دستورالعمل ها از بمباران مشترکین و یا نظرات قانونی در قبول CAN-SPAM وجود دارد. به عنوان مثال از سابق یک قانون است که هر یک از آدرس ایمیل می تواند تنها یک پیام ایمیل در یک روز از سازمان دریافت کند. در حالت دوم ممکن است دستورالعمل در مورد چگونگی کپی بازاریابی است در پیام های ایمیل معاملاتی گنجانده شود.

3. فرایند

درک آنچه اتفاق می افتد مهم است شروع با توجه به شرایط، تصمیم به ارسال یک ایمیل ساخته گرفته و در نهایت گزارش تجزیه و تحلیل شود.

4. فن آوری

هیچ بحثی از ایمیل بدون در نظر گرفتن ارائه دهنده سرویس ایمیل، پلت فرم اتوماسیون بازاریابی و یا دیگر راه حل های ارسال کامل نیست. شما همچنین باید هر سیستم دیگری مانند CRM، تجزیه و تحلیل وب و یا سبد خرید را فراهم کنید هر پلت فرم جمع آوری داده ها و هر گونه اطلاعات مربوط به ارسال از قبیل فروش، تولید هدایت و غیره فراهم نمایید.

5. کسب آدرس ایمیل

رشد فهرست برای هر برنامه ایمیل موفق ضروری است. یادبگیرید چگونه افراد جدید را به لیست وارد کنید تاکتیک های ثبت نام کاربران ، ثبت نام آنلاین و منابع دیگر بسیار مهم است.

6. مدیریت لیست

در طول فرایند، اداره کردن پایگاه داده ها مهم است.

7. محتوا

چه اطلاعاتی که از طریق ایمیل فرستاده شده است؟ در اینجا انواع کلید محتوا مانند سرمقاله، تبلیغاتی، دعوت و غیره باید شناسایی و مورد بحث قرار گیرد.

8. خلاق

ایمیل خلاق، از جمله صفحات فرود، با معیارهای عملکرد ارائه شده است. برای دو تا سه مشتری تلاش موفق در نظربگیرید. در اینجا در بحث در اطراف ارزش خلاقیت و نتایج است بنابراین مطمئن شوید که این سند نیز به عنوان برجسته مفید و ارزشمند است.

9. پیگیری، گزارش، تجزیه و تحلیل و ارزیابی عملکرد

این تحویل بزرگی است در صورت مناسب بودن، تجزیه و تحلیل وب را از سه ماه تا یک سال گذشته انجام دهید این را از پلت فرم ایمیل بازاریابی خارج کنید و به فرم گسترده بررسی آسان و تجزیه و تحلیل کنید.

10. برای بهبود مستمر تست نمایید

هر عملکرد اخیر با کمپین های ایمیل، از جمله یافته های کلیدی و معیارهای کمی را تست کنید.